miercuri, 10 februarie 2010

Ursul păcălit de tigru











A fost odata un urs. El a plecat in jungla. Acolo s-a intalnit cu un tigru. Ursului i-au placut mult dungile tigrului.
- De unde ai dungile astea, tigrule? a in trebat ursul. Vreau si eu unele la fel.
- Pai sa-ti povestesc. Am luat o varga din copac si mi-am tras cu ea pe spinare, pana au aparut dungile.
Ursul, naiv, l-a crezut. A luat si el o nuia care ustura de mama focului si si-a tras cu ea pe spinare. Bineinteles ca il durea rau de tot, dar nu aparea nici o dunga. In schimb, tigrul se prapadea de ras, ba am mai invitat si pe altii din jungla ca sa rada de bietul urs.
Pana la urma, ursul si-a dat seama ca a fost pacalit. dar, cum tigrul era puternic si ursul nu putea sa-i ceara socoteala, a inghitit galusca si a plecat sa se ascunda intr-o vagauna.







Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...