joi, 24 martie 2011

Iepurele de Martie


De curînd, mama mi-a povestit Alice în Ţara Minunilor. Printre personaje este şi un iepure năstruşnic, Iepurele de Martie. El consultă mereu un ceas de buzunar şi e foarte grăbit. Şi eu am văzut un iepure de martie : era cenuşiu, cu ochii ca două boabe uriaşe de piper, mustăcea tot timpul şi avea în gură o floare de trifoi. Ţopăia prin iarba fragedă de martie şi ciulea urechile la orice zgomot, gata s-o tulească la fugă. E ştiut că iepurii, în special iepurii de martie, sunt foarte fricoşi, uneori se sperie şi de umbra lor. Dar mie îmi sunt foarte dragi şi abia aştept să vină Paştele şi Iepuraşul să-mi aducă ouă roşii şi cozonac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...